MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Podhale: Słowacy nauczą nas jak robić promocje?

Tomasz Mateusiak
Archiwum
Przedstawiciele kilku polskich miast spotkali się w ubiegłym tygodniu ze swoimi słowackimi partnerami, by podglądać, jak za południową granicą wykorzystano środku unijne w celu lepszej promocji miejscowych atrakcji turystycznych. Na zaproszenie Liptowa - słynącego m.in. z licznych ośrodków geotermalnych - odpowiedzieli również samorządowcy z Nowego Targu i Suchej Beskidzkiej.

Polska delegacja oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza - samorządowcy kąpali się w basenach ośrodka Tatralandia - wzięła także udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej polsko-słowackiej promocji atrakcji turystycznych. Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu - Klaster Liptov.

- To stowarzyszenie zrzeszające między innymi miasta, przedsiębiorców czy biura turystyczne - mówi Marcin Jagła z nowotarskiego magistratu. - Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową dla turystów mieszkających w miejscowych hotelach. Teraz musimy wykorzystać zdobytą wiedzę do stworzenia podobnego projektu w Nowym Targu - dodaje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowytarg.naszemiasto.pl Nasze Miasto