Polska delegacja oprócz zwiedzania atrakcji Liptowskiego Mikulasza - samorządowcy kąpali się w basenach ośrodka Tatralandia - wzięła także udział w zajęciach warsztatowych dotyczących wspólnej polsko-słowackiej promocji atrakcji turystycznych. Zajęcia prowadzone były przez partnera projektu - Klaster Liptov.
- To stowarzyszenie zrzeszające między innymi miasta, przedsiębiorców czy biura turystyczne - mówi Marcin Jagła z nowotarskiego magistratu. - Zajmuje się ono wspólną promocją. Na przykład wydało kartę rabatową dla turystów mieszkających w miejscowych hotelach. Teraz musimy wykorzystać zdobytą wiedzę do stworzenia podobnego projektu w Nowym Targu - dodaje.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?